PROCEDURA REJESTRACJI W PUP W TURKU W OKRESIE STANU EPIDEMII - AKTUALIZACJA
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w PUP odbywa się:
- Za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej: www.praca.gov.pl - PEŁNA REJESTRACJA, nie wymaga osobistego stawiennictwa w Urzędzie. Aby dokonać rejestracji w powyższy sposób konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Informujemy, że osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a ma dostęp do konta elektronicznego w banku ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia z domu. Więcej informacji na temat profilu zaufanego.
- Za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej: www.praca.gov.pl–PREREJESTRACJA.
Po przesłaniu podstawowych informacji dotyczących osoby zgłaszającej się do rejestracji za pomocą tego formularza, wymagane jest przekazanie do PUP Turek niezbędnych dokumentów i własnoręcznie podpisanych oświadczeń przez osobę zgłaszającą się do rejestracji. Dokonanie rejestracji następuje w dniu przeprowadzenia przez pracownika urzędu rozmowy telefonicznej z osobą ubiegającą się o zarejestrowanie jako bezrobotna lub poszukująca pracy.
- Osoby nie posiadające dostępu do Internetu, a chcące zarejestrować się jako osoby bezrobotne, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 63 28 02 361 lub 63 28 02 343.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 9 ust 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) świadczenia opieki zdrowotnej wykonywane w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 są finansowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
Szczegółowych informacji w sprawie świadczeń zdrowotnych udziela NFZ – infolinia: 800 190 590
Wyrejestrowania z Urzędu można dokonać poprzez:
- Przesłanie drogą elektroniczną skanu zawartej umowy lub oświadczenia (do pobrania w załączniku pod komunikatem) zawierającego dane identyfikacyjne, datę i powód wyrejestrowania oraz własnoręczny podpis; adres e-mail: potu@praca.gov.pl
- Poprzez elektroniczny urząd podawczy – dla osób posiadających podpis elektroniczny lub profil e-PUAP. W tym przypadku należy przesłać oświadczenie zawierające dane identyfikacyjne, datę i powód wyrejestrowania.
Jeżeli nie masz możliwości przesłania dokumentów drogą elektroniczną:
Wykonaj kserokopię zawartej umowy, wypełnij oświadczenie (do pobrania w załączniku pod komunikatem) zawierające dane identyfikacyjne, datę i powód wyrejestrowania oraz własnoręczny podpis - wrzuć przygotowane dokumenty, w kopercie, do skrzynki podawczej umieszczonej przy wejściu do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Turku , ul. Komunalna 6.
Decyzję i dokumenty otrzymasz pocztą.
Zgłoszenie podjęcia pracy (pdf, 47 KB)
Wykonaj kserokopię zawartej umowy, wypełnij oświadczenie (do pobrania w załączniku pod komunikatem) zawierające dane identyfikacyjne, datę i powód wyrejestrowania oraz własnoręczny podpis - wrzuć przygotowane dokumenty, w kopercie, do skrzynki podawczej umieszczonej przy wejściu do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Turku , ul. Komunalna 6.
Decyzję i dokumenty otrzymasz pocztą.
Zgłoszenie podjęcia pracy (pdf, 47 KB)