REJESTRACJA PRZEZ INTERNET
1. Rejestracja w powiatowym urzędzie pracy dla osób posiadających podpis kwalifikowany lub profil zaufany ePUAP - Ten rodzaj rejestracji nie wymaga wizyty w urzędzie w celu rejestracji. Do formularza rejestracji konieczne jest dołączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów niezbędnych do rejestracji. Formularz należy podpisać:
- bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym, albo
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej, albo
- podpisem osobistym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu podpisu osobistego, o którym mowa w przepisach o dowodach osobistych.
Dniem rejestracji jest data zarejestrowania się na stronie. Wizyta u doradcy klienta wyznaczana jest w ciągu 7 dni od zarejestrowania.
2. Zgłoszenie do rejestracji w powiatowym urzędzie pracy dla osób, którzy nie posiadają podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP –
Ten rodzaj nie wymaga podpisania formularza podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP. Dokumenty niezbędne do rejestracji należy dostarczyć podczas wizyty Dniem rejestracji jest data wizyty w urzędzie i złożenia oświadczenia o prawdziwości przekazanych danych.
W przypadku wybrania: „Zgłoszenie do rejestracji w powiatowym urzędzie pracy" zostanie wyznaczona data wizyty w urzędzie, w celu potwierdzenia wprowadzonych danych oraz dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów.
Wniosek o pozbawienie statusu osoby bezrobotnej
W celu złożenia wniosku należy wybrać urząd pracy, do którego zostanie złożony wniosek.