NABÓR WNIOSKÓW
O PRZYZNANIE I WYPŁATĘ DODATKU RELOKACYJNEGO
Powiatowy Urząd Pracy w Turku ogłasza nabór wniosków o przyznanie i wypłatę dodatku relokacyjnego
Wnioski przyjmowane będą od 30.01.2025r. do czasu wyczerpania limitu środków w formie papierowej, w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku, ul. Komunalna 6, pokój 14
O wsparcie w formie dodatku relokacyjnego mogą się ubiegać jedynie zakwalifikowani do udziału Uczestnicy projektu.
Dodatek relokacyjny (na pokrycie kosztów zamieszkania związanych z podjęciem zatrudnienia poza miejscem stałego zamieszkania) przeznaczony jest dla Uczestników projektu, którzy:
- uprzednio w ramach Projektu korzystali ze wsparcia w zakresie identyfikacji potrzeb
oraz diagnozowania możliwości w zakresie doradztwa zawodowego,
- mają opracowany i przyjęty do realizacji Indywidulany Plan Działania.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu tel.: 63 280 23 76, 63 280 23 86, lub w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku ul. Komunalna 6, 62 -700 Turek, pokój nr 7 lub nr 14.
-----------------------------------------------------------------------
Ważne dokumenty do zapoznania się i pobrania:
1. Regulamin Projektu ( Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu)
2. Regulamin Rekrutacji i udziału w projekcie ( Powiatowy Urząd Pracy w Turku)
3. Regulamin przyznania i wypłaty dodatku relokacyjnego
4. Wniosek o przyznanie i wypłatę dodatku relokacyjnego
Projekt pt. „Podnoszenie i zmiana kwalifikacji oraz aktywizacja zawodowa pracowników Grupy Kapitałowej Zespołu Elektrowni Pątnów – Adamów-Konina zorientowana na utworzenie i utrzymanie miejsc pracy „Droga do zatrudnienia po węglu" Nr projektu FEWP.10.01-iż.00-0006/23realizowanego w ramach Programu fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji Priorytet 10 „ Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej", Działania 10.01 „Rynek Pracy, kształcenie i aktywne społeczeństwo wspierające transformację gospodarki"